ابری که انسان شد

نه _ کار، کار، کار

روزی که نتیجه ی کنکور اومد و ناراحت شدم از رتبه ای که فکر می کردم بهتر از این میشه، و نشستم فکر کردم که حالا چه رشته ای انتخاب کنم که هم به روحیاتم بخوره هم کار داشته باشه هم... 

رفتم سراغ شاخه های علوم پزشکی، بعدشم گفتم خب اینو که دوست ندارم اینم که رتبه م نمی رسه، اینم که کار نداره و آخرش شد شنوایی شناسی، گویا رشته ی تر و تمیزیه، کارش مستقله و... 

خوشحال بودیم که طرح اختیاری داریم و می تونیم بدون دوره ی طرح بریم سراغ کار مستقل، اما زهی خیال باطل 

برای شهری که بیشتر از نیازش این رشته رو داره کار مستقل مسخره س، هرروز دنبال طرح رفتم و فهمیدم به خاطر همون کلمه ی اختیاری بعد از دو سال دویدن هنوز طرح نمیگیرن، کار مثلا مستقلم هم درآمد کافیو بهم نمی ده 

می دونین خسته شدم، خسته 

  • سیمین Simin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی